PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 52 T. 2. Zarządzanie | 341--353
Tytuł artykułu

Rola internetu we współczesnej gospodarce

Autorzy
Warianty tytułu
The Role of the Internet in Modern Economy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internet we współczesnej gospodarce stał się narzędziem, które może być wykorzystywane w celach prywatnych, ale również publicznych, biznesowych i naukowych. Jest to narzędzie, które z jednej strony zrewolucjonizowało sposób komunikowania, z drugiej zaś stanowi efektywny sposób dotarcia przedsiębiorstw z ofertą do klientów. Dziś internet stał się niezbędnym elementem w strategiach marketingowych współczesnych przedsiębiorstw chcących osiągać sukces rynkowy. Celem artykułu jest zaprezentowanie potencjału, jaki generuje internet, i wskazanie jego znaczenia dla współczesnej gospodarki i przedsiębiorstw. Do zrealizowania celu dokonano przeglądu literatury tematu oraz analizy danych liczbowych charakteryzujących współczesny internet i jego użytkowników. Rezultatem przeprowadzonych analiz jest obraz współczesnego internetu oraz wskazane korzyści jego wykorzystania we współczesnej gospodarce, jak również możliwości jego wykorzystania dla wzrostu konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstw. Otrzymane wyniki potwierdzające rosnące znaczenie internetu we współczesnej gospodarce wskazują na konieczność wykorzystania jego i mediów społecznościowych we współczesnych przedsiębiorstwach. (abstrakt oryginalny)
EN
The Internet in the modern economy has become a tool that can be used for private purposes, but also for public, business and scientific aims. It is a tool that on the one hand has revolutionized the way of communication and on the other hand, it is an effective way to get with offer to customers. Today, the Internet has become an indispensable element in the marketing strategies of modern enterprises in the field of achieving competitive advantage. The aim of the article is to present the potential generated by the Internet and to indicate its significance for modern economy and enterprises. To achieve the goal, the Author conduct an literature review and the analysis of quantitative data characterizing the contemporary Internet and its users. The result of the conducted analyses provides the image of the modern Internet and indication of possibilities and benefits of its use in the modern economy. The article also presents the capabilities of using the Internet and social media in contemporary enterprises. The results obtained, confirming the growing importance of the Internet in modern economy, indicate the need to use the Internet and social media in contemporary enterprises. (original abstract)
Rocznik
Strony
341--353
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • About Google. Pobrane z: https://www.google.pl/about/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171522337

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.