Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Analisis of Using E-Learning Technology in Enterprise
Języki publikacji
Abstrakty
E-learning dla przedsiębiorstw może stać się podstawowym elementem strategii uzyskania przewagi konkurencyjnej w gospodarce opartej o wiedzę. W pracy zaprezentowano metodę analizy wpływu technologii informacyjnej na wyniki firm. Empiryczne zbadano wpływ wybranych technologii na wyniki firm. Wyniki otrzymane na postawie danych europejskich porównano z wynikami opartymi na własnej ankiecie dotyczącej wykorzystania ICT w sektorze rolno-spożywczego w województwie łódzkim. (abstrakt oryginalny
E-learning technology is going to be one of the most important strategy factor for enterprise to gain competitive advantage in knowledge economy. This study deals with the impact of Information and Communication Technologies (ICT)on corporate performance. Results on this topic are based on a literature review and to develop and test hypotheses using data from the e-Business Survey 2006 conducted by e-Business W@tch and own survey conducted by Warsaw University of Life Sciences in agro-food sector in Lodzkie Voivodeship. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
173--184
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
- Alter S.: Information systems. A Management perspective, Addison Wesley Longman Inc. 1999.
- Borkowski B., Wojciechowski J., Woźniakowski M.: Environment of e-services implementation In agri-food industry In Poland, Proc. of International Conference ITIB 2005, Petersburg 2005.
- Brynjolfsson E., Hitt L.M.: Computing productivity: Firm level evidence, "Review of Economics and Statistics", LXXXV(4), 2003.
- Frey D.: http://www.businessknowhow.com/marketing/education.htm, 2003.
- Łobejko S.: Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie, Monografie i Opracowania, 527 SGH, Warszawa 2004.
- Maddala G.S., Ekonometria, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2006.
- The European e-Business Watch 2006/2007, European Commission, Enterprise Directorate-General e- Business, ICT Industries and Services, Luxembourg, 2007.
- Woźniakowski M., Woźniakowski T., Zieliński W.: Leonardo da Vinci Community Vocational Training Action Programme, 'E-Study Platform' - Post-graduate e-government and e-business on-line study, Project number: PL/02/B/F/PP-140 069, 2002.
- Woźniakowski M., Borkowski B.: Education Based Marketing jako element systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, "Seria Studia i Materiały PSZW" nr4. 2005.
- Woźniakowski M.: Modele wprowadzania technologii e-biznesowych w sektorze produkcji żywności w Polsce , SGGW grant, (przygotowany do publikacji w 2008).
- Woźniakowski T., Woźniakowski M.: Modele usług ASP, "Materiały Konferencyjne", 'Modelowanie procesów ekonomicznych', Kielce 2002.
- Woźniakowski T.: Rola symulacji post-graduate e-government and e-business study, "Materiały Pokonferencyjne", 'Akademia On-Line', Bronisławów 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171523309