Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W Centrum Konferencyjnym Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie w dniach 19-20 kwietnia spotkali się eksperci i praktycy z całej Polski związani z branżą PR. Organizatorami kongresu były spółki Newsline.pl oraz Ideo, a partnerem merytorycznym - Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. W spotkaniu wzięło udział blisko 300 uczestników, którzy wysłuchali 18 wystąpień. Dodatkowo odbyły się dwa bloki warsztatowe i sesja naukowa. "Kryzys wizerunkowy i media" - temat przewodni XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations - był kontynuacją problematyki poruszanej podczas obrad ubiegłorocznego kongresu. Ponieważ jednak jego uczestnicy doszli do wniosku, że zagadnienie kryzysów nie zostało wyczerpane i dostatecznie omówione, więc postanowiono poświęcić mu tegoroczne spotkanie. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171524527