Warianty tytułu
The Role of External Consultancy in Company Management
Języki publikacji
Abstrakty
Obecnie trudno wyobrazić sobie zarządzanie dużą lub choćby średnią firmą bez pomocy zewnętrznych konsultantów czy audytorów. W stale zmieniającym się otoczeniu biznesu, pod presją postępu technologicznego i procesów globalizacji pomoc doradców zewnętrznych stała się koniecznością. Za konsulting uważa się profesjonalne usługi, których celem jest pomaganie menedżerom w analizowaniu i rozwiązywaniu praktycznych problemów oraz poprawę działalności przedsiębiorstwa dzięki korzystaniu z doświadczeń innych organizacji. Konsulting jest dynamiczną i szybko zmieniającą się dziedziną usług. Doradztwo zewnętrzne odgrywa istotną rolę we wspieraniu przedsiębiorstwa w ich rozwoju rynkowym, poprzez wskazanie efektywnych rozwiązań opartych na nowoczesnych narzędziach zarządzania. (abstrakt oryginalny)
At present, it is difficult to imagine the management of a large or even medium-sized company without the help of external consultants or auditors. In the constantly changing business environment, under the pressure of technological progress and globalization processes, the help of external consultants has become a necessity. Professional services are considered as consulting, the aim of which is to help managers analyze and solve practical problems and improve the company's operations by using the experience of other organizations. Consulting is a dynamic and rapidly changing field of services. External consultancy plays an important role in supporting the company in their market development by identifying effective solutions based on modern management tools. (original abstract)
Twórcy
autor
- Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Bibliografia
- 1. Biesok, G. i Wyród-Wróbel, J. (red.) (2018). Człowiek w organizacji. Zaufanie, przywództwo, zaangażowanie, satysfakcja. Warszawa: CeDeWu Sp. z o. o.
- 2. Chróścicki, Z. (1999). Konsulting w zarządzaniu. Warszawa: Wyd. Poltext.
- 3. Fijałkowski, M. (2004). Rosnące wymagania wobec konsultantów. Zarządzanie na Świecie, (3).
- 4. Gotowska, M., i Jakubczak, A. (2011). Styl kierowania a występowanie mobbingu w przedsiębiorstwie - studium przypadku. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, (34), 237-245.
- 5. Hajducki, P.K. (2005). Kariery i rozwój. CFO Magazyn Finansistów, (7).
- 6. Kuc, B.R. (2004). Od zarządzania do przywództwa. Warszawa: Wyd. Menedżerskie PTM.
- 7. Madyda, A. (2014). Zmiana w organizacji podstawą innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, (799), 276-285.
- 8. Miller, D. (1998). Organizacja przyszłości. Kameleon w całej swej okazałości. W:. F. Hesselbein, M. Goldsmith, R. Beckhard (red.), Organizacja przyszłości. Warszawa: Wyd. Bussiness Press.
- 9. Ogger, G. (1994). Zera w garniturach. Kraków: Wyd. PSB.
- 10. Owsiak, D., Kubański, M. i Bylinko, L. (2012). Przepływ informacji jako podstawa funkcjonowania organizacji wirtualnej. Logistyka, (5), 158-161.
- 11. Stewart, D.M. (2002). Praktyka kierowania. Warszawa: PWE.
- 12. Świtalski, W. (2005). Innowacje i konkurencyjność. Warszawa: Wyd. Uniwersytetu Warszawskiego.
- http://www.sdg.com.pl/kubr/rozdzial_01 (10.03.2018).
- http://www.sdg.com.pl/kubr/rozdzial_02 (12.03.2018).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171527011