PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 3 | 80--81
Tytuł artykułu

Zaufana twarz firmy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Bez pracowników, którzy własną twarzą czy wręcz całą swoją osobowością przekazują klientom informacje o firmie i jej produktach, nie da się budować wielkiej marki. Dlatego właśnie komunikacja wewnętrzna jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek. Według Edelman Trust Barometer 2017 to właśnie pracownicy w większości są najbardziej zaufaną grupą społeczną. Biją pod tym względem nawet starszą kadrę kierowniczą, rzeczników prasowych, prezesów czy nawet naukowców - przedstawicieli środowisk akademickich. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
80--81
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171528108

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.