PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 3 | 68--71
Tytuł artykułu

Content à la Allegro

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Allegro jako jedna z pierwszych polskich marek zaczęła komunikować się z klientami za pomocą treści. To był eksperyment, którego celem było zdobycie miliona wyświetleń w ciągu dwóch miesięcy. Tymczasem wynik ten przebity został sześciokrotnie. I nadal się powiększa. Coraz więcej osób poszukujących inspiracji na temat produktów kieruje swoje kroki także w stronę serwisu YouTube. Kanały tematyczne Allegro powstały właśnie z myślą o nich. Od października 2015 r. funkcjonuje też Magazyn Allegro, skierowany do klientów, dziennikarzy, influencerów i regulatorów rynku. Ma on charakter informacyjny, inspiracyjny, nie zaś reklamowy. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
68--71
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Allegro
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171528284

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.