PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 4 | 47--50
Tytuł artykułu

Zawsze myśleć o kliencie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele marek uruchamia działania z obszaru customer experience na zasadzie kolejnej szybkiej akcji, której efektem ma być doraźny wzrost sprzedaży. To nic innego, jak nieporozumienie i niezrozumienie tej idei. Małe i średnie firmy muszą bowiem działać bardziej strategicznie. Mogą wówczas liczyć na efekty długoterminowe, czego uczą przykłady Billennium (500 zatrudnionych) oraz Jet Line (30 pracowników). (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
47--50
Opis fizyczny
Twórcy
  • Everbe i cxUP
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171529298

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.