Czasopismo
2005
|
nr 1070, t. 1 Agrobiznes 2005 : zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 1
|
327--331
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Tendencies in Polish Consumer Preferences and Customs
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest określenie zwyczajów zakupowych polskich konsumentów na przestrzeni ostatniej dekady oraz wskazanie podstawowych przyczyn zachodzących zmian. Badania zwyczajów zakupowych Polaków dotyczą w głównej mierze żywności i napojów bezalkoholowych, które stanowią blisko 30% naszych wydatków. (fragment tekstu)
The article presents the decision making process by the consumers related to Fast Moving Consumers Goods purchases (including food). The research has shown that changes in Polish economy and globalisation trends have an influence on consumer's preferences and behaviours. Among others the growing value of the time for consumers, factors affecting shop choice and consumer's favourite means of promotion have been discussed. (original abstract)
Rocznik
Strony
327--331
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
- Omnibus XII 1992, 1995, 1997-2004, Pentor, Warszawa.
- Polski konsument 1992-2004, Pentor, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171530708