PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 5 | 49--51
Tytuł artykułu

Dane, informacje, wiedza

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Inteligencja marketingowa to ogólna kompetencja do zdobywania i wykorzystania rozmaitych informacji celem optymalizowania pracy działu marketingu. Inteligencja cyfrowa zaś odnosi się do wiedzy w formie elektronicznej oraz do elektronicznych kanałów i marketingowych narzędzi. Z kolei inteligencja kliencka wskazuje, że klienci są obszarem, z którego można pozyskiwać wiele danych i dla którego polepszenia (w aspekcie relacji z konsumentami) dane te można wykorzystać. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
  • MwP
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171530742

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.