PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | 4 | nr 2 | 36--61
Tytuł artykułu

Działalność drużyn Ligi Futbolu Amerykańskiego w Social Mediach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The activities of the teams of the League of American Football in Social Media
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie możliwości i efektów jakie dają Social Media przy tworzeniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz promocją organizacji. Punktem wyjścia opracowania jest powszechne stosowanie Social Mediów jako głównych narzędzi do kreowania rozpoznawalności, zdobywania sponsorów i partnerów. Jednymi z głównych i najbardziej popularnych narzędzi używanych w mediach społecznościowych jest Facebook i Instagram. Poprzez te narzędzia organizacje oraz firmy tworzą relację dzięki, której można budować, podtrzymywać i tworzyć zarówno wizerunek podmiotu oraz wartości, które są przez niego reprezentowane. Stosując te narzędzia użytkownicy mają możliwość zarządzania i podnoszenia jakości swojej organizacji na zdecydowanie większym obszarze w porównaniu do nieinternetowych metod. W artykule przedstawiono przykładowe aktywności klubów sportowych w Social Mediach na podstawie Pierwszej Ligi Futbolu Amerykańskiego w Polsce. Artykuł zawiera połączenie prezentacji aktywności sportowych wraz z wykorzystaniem wyżej wymienionych narzędzi. Treść artykułu jest uzupełniona o komentarz i podsumowanie, które ukazują cel i efektywność wykorzystywania Social Mediów, które stały się powszechną i globalną metodą wzmacniania jakości organizacji.(abstrakt oryginalny)
EN
The goal of the article is to present the opportunities and effects with which Social Media provides its users while creating and managing one's image, and promoting an organization. The starting point of the article is the common usage of Social Media as the main tool in creating recognizability, gaining sponsors and partners. Some of the main and mostly used tools in Social Media are Facebook and Instagram. With these tools organizations and companies build relations thanks to which they can create and maintain the image of both the subject and the values it represents. The users of such tools have the ability to manage and improve the quality of their organization in a significantly larger area in comparison with the methods that do not include the use of Internet. In the article there has been presented some input of sport clubs on Social Media, based on the First American Football League in Poland. The article contains the presentation of various sport activities done with the use of previously mentioned tools. The article is completed with commentary and a summary which reveal the goal and efficiency of the usage of Social Media which have become a common, global method of improving the quality of organizations.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
36--61
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • M. Grębosz, D. Siuda, G. Szymański (2016), Social Media Marketing, Monografie Politechniki Łódzkiej, Łódź.
  • https://www.facebook.com/SeahawksGdynia/
  • https://www.facebook.com/AngelsTorun/
  • https://www.facebook.com/lowlandersbialystok/
  • https://www.facebook.com/kingskrakow/
  • https://www.facebook.com/tychyfalcons/
  • https://www.facebook.com/olsztynlakers/
  • https://www.facebook.com/WilkiLodz/
  • https://www.facebook.com/silesiarebels/
  • https://www.facebook.com/patrioci.poznan/
  • https://www.facebook.com/PanthersWroclaw/
  • https://www.facebook.com/WarsawMets/
  • https://www.facebook.com/RhinosWyszkow/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171531186

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.