PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 6 | 67--69
Tytuł artykułu

Jak zbudować społeczność w ruchu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Aby zbudować żywą i atrakcyjną społeczność wokół marki, nie wystarczy jedno narzędzie czy jedna marketingowa akcja. Niekiedy trzeba prowadzić ich równocześnie kilka, a nawet kilkanaście - cierpliwie, systematycznie, dzień po dniu, miesiąc po miesiącu. Budowanie społeczności wokół marki to bowiem proces wielowątkowy i na bardzo wielu płaszczyznach, który powinien trwać przez cały czas. Przy odrobinie wysiłku i dobrej woli zawsze uda się odnaleźć narzędzia do efektywnego kontaktu z klientem. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
67--69
Opis fizyczny
Twórcy
  • Scania Polska SA
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171531608

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.