PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1070, t. 2 Agrobiznes 2005 : zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2 | 200--208
Tytuł artykułu

Zastosowanie Internetu w działaniach marketingowych Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica"

Autorzy
Warianty tytułu
Internet Use in Marketing Actions in the Fat Company "Kruszwica"
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest prezentacja działań marketingowych, podejmowanych w środowisku wirtualnym (Internecie) przez jednego z największych polskich przedsiębiorstw przemysłu spożywczego - Zakłady Tłuszczowe "Kruszwica" SA. Opracowanie ma charakter studium przypadku i powstało w ramach prowadzonych badań marketingu internetowego w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. (fragment tekstu)
EN
The paper presents the use of the Internet in marketing actions in the enterprise ZT "Kruszwica". The paper shows marketing strategy together with a strategy realized in the Internet. Problems of Internet marketing development are also presented. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Carpenter P., E-brands. Building an Internet at Breakneck Speed, Harvard Business School Press, Harvard 2000.
  • Collin S., Marketing w sieci, wyd. Felberg SJA, Warszawa 2002.
  • Komunikacja gospodarcza. Studia i materiały, red. A. Małachowski, AE, Wrocław 2002.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Lewis H.G., Lewis R.D., E-marketing. Handel w Internecie, Wyd. PSB, Kraków 2001.
  • Pizło W., Analiza przypadku firmy Edgard Multimedia, [w:] Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce, red. M. Strzyżewska, wyd. IFGN SGH, Warszawa 2002.
  • Pizło W., Marketing internetowy relacji B2C, [w:] Agrobiznes 2003. Jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie, t. 2 , red. S. Urban, "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", nr 983, AE, Wrocław 2003.
  • Pizło W., Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym, [w:] Uwarunkowania organizacyjne i ekonomiczne w aktywizacji społeczno-gospodarczej. Wpływ integracji europejskiej na przemiany strukturalne obszarów o wysokim bezrobociu, Wydawnictwo Wydziału Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej AR w Szczecinie, AR w Szczecinie, Politechnika Koszalińska, Szczecin 2003.
  • Raport Roczny 2000, ZT "Kruszwica", Cereol, A Division of Eridania Beghin-Say.
  • Raport Roczny 2001, ZT "Kruszwica" a Company of Cereol.
  • Roczny Raport 2002, ZT "Kruszwica" a Company of Cereol.
  • Roczny Raport 2003, ZT "Kruszwica" a Company of Bunge.
  • Szadrowski P., Działalność marketingowa Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica" SA, praca magisterska 2001, Biblioteka SGGW.
  • www.ztkruszwica.pl.
  • Wywiad przeprowadzony w czerwcu 2004 r. z p. M. Kudybą z działu marketingu ZT "Kruszwica".
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171531818

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.