PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 7 | 46--48
Tytuł artykułu

Zagadka roku: czemu content nie angażuje?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania firmy Beckon, producenta oprogramowania dla marketingu pokazały ciekawą statystykę. Ich zdaniem tylko 5% markowego contentu odpowiada za 90% całkowitego zaangażowania. Nie oznacza to bynajmniej, iż content marketing w ogóle nie działa. Jest bowiem dokładnie na odwrót. To ważna wskazówka dla marketerów pokazująca w sposób bezsprzeczny, iż dobre rezultaty można osiągnąć wkładając w content dodatkową porcję serca i osobowości. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • K2 Internet
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171532964

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.