PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 8 | 6--8
Tytuł artykułu

Trafny insight. Chybiony insight

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Insight jest swoistym spojrzeniem w świat konsumenta. Menedżerowie starają się poznać klientów, ich jawne i podświadome motywacje, potrzeby i problemy. Korzystają przy tym z wielu narzędzi badawczych - zadają pytania, prowadzą badania, obserwują, tworzą prototypy, po czym formułują pewną prawdę o ludzkiej naturze. Pomimo coraz doskonalszych narzędzi pozwalających przeniknąć naturę człowieka, wydaje się, iż w dziedzinie marketingu często narzędzia te wykorzystywane są z nie najlepszym efektem. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Golden Submarine
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171534693

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.