Warianty tytułu
Narzędzia
Języki publikacji
Abstrakty
Każda firma może stać się atrakcyjna i podziwiana jak Naadam, Toms, Warby Parker czy Body Shop. Jednakże liderzy takiej firmy powinni odbyć trening bohatera, by osiągnąć samoświadomość, odkryć prawdę o marce i potem użyć jej jako dźwigni do zbudowania zaangażowania dla pracowników i klientów. Skupienie się wyłącznie na krótkoterminowej korzyści, nachalnej reklamie czy agresywnej eksploatacji kosztem długoterminowego potencjału to najczęstszy przejaw niezgodności pomiędzy deklaracjami a rzeczywistością marki. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
38--42
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171535487