PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 1 | nr 2 Perspektywy doskonalenia instrumentów wspomagających proces zarządzania | 102--111
Tytuł artykułu

Strategia Inbound Marketing w marketingu internetowym

Warianty tytułu
Inbound Marketing Strategy in Internet Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza kwestie związaną ze strategią marketingu określaną jako Inbound-marketing. W pierwszej części wyjaśniono znaczenie pojęcia jak również ukazano różnicę pomiędzy strategią Inbound oraz Outbound Marketingu. W kolejnej części przedstawiono poszczególne elementy wiążące się z tą strategią marketingu. Skuteczność i popularność opisanych narzędzi poparto badaniami oraz przykładowymi kampanii. W ostatniej części przedstawiono trendy rozwoju marketingu oraz Inbound Marketingu. (abstrakt oryginalny)
EN
The objective of the article is to present Inbound Marketing strategy. In the first part text explains a con-cept of Inbound Marketing and shows differences between Inbound and Outbound Marketing. The next part shows components of Inbound Marketing with its description. Effectiveness and popularity of campaigns were described on basis of researches and real campaigns. In the last part article exposes the future of marketing with connection with Inbound Marketing. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
  • B2B Content marketing Benchmarks, Budgets, and Trends North America. (2016). Content Marketing Institute, MarketingProfs Pozyskano z: http://contentmarketinginstitute.com/wp-content/uploads/2015/09/2016_B2B_Report_Final.pdf. Data dostępu: 13.12.2016.
  • Bohn, R. E., Short, J. E.(2009). How Much Information? 2009. Report on American Consumers. San Diego: Global Information Industry Center University of California. Pozyskano z: http://group47.com/HMI_2009_ConsumerReport_Dec9_2009.pdf. Data dostępu: 13.12.2016.
  • Godin, S. (1999). Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers. New York: Simon & Schuster.
  • Internauci 2015. (2015). Komunikat z badań CBOS. Pozyskano z: http://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2015/K_090_15.PDF. Data dostępu: 13.12.2016.
  • Jerkovic, J. (2010). SEO Warrior. Kalifornia: O'Reilly Media.
  • Kaznowski, D. (2008). Nowy Marketing. Warszawa: Helion.
  • Kemp, S. (2016). Digital in 2016. Special reports. Pozyskano z: http://wearesocial.com/uk/special-reports/digital-in-2016. Data dostępu: 13.12.2016.
  • Kotler, P. Keller, H. (2011). Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową. W: B. Pilarczyk (red.), Marketing (s. 668-693). Poznań: Dom Wydawniczy REBIS.
  • Mazurek, G. (2008). Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu. Kraków: Oficyna Wolters Kluwer Polska.
  • Mazurek, G. (2016). Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 45(1), 23-31.
  • Michalak, P., Daszkiewicz, D., Musz, A. (2009). Marketing wirusowy w Internecie. Gliwice: Helion.
  • Pallus, P. (2016). Najdroższe reklamy są w Polsacie. Do 97 tys. zł za pół minuty. Pozyskano z: http://businessinsider.com.pl/media/koszt-reklamy-telewizyjnej/q55k0rc. Data dostępu: 13.12.2016.
  • ROI de acordo com o gasto em inbound marketing em comparacao com outbound (2016). Hubspot research USA. Pozyskano z: https://research.hubspot.com/charts/roi-de-acordo-com-o-gasto-em-inbound-marketing-em-comparacao-com-outbound. Data dostępu: 13.12.2016.
  • The State of Search Engine Marketing 2008. (2009). Survey of Advertisers and Agencies Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO). Pozyskano z: https://c.ymcdn.com/sites/sempo.site-ym.com/resource/resmgr/Docs/2008_exec_summary.pdf. Data dostępu: 13.12.2016.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171535941

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.