Warianty tytułu
Analizy
Języki publikacji
Abstrakty
Firmy i marketerzy zaglądając do portfeli Polaków, mogą dowiedzieć się o wielu rodzimych klientach. Ale także o sobie i swoich przekonaniach odnośnie potrzeb rynku. Jak również o mitach konsumenckich, czy sprzedażowych okazjach, które wbrew pozorom istnieją naprawdę. Jednym z utartych mitów jest błędne przeświadczenie, iż korzystanie z nowoczesnych form płatności jest dowodem na to, iż klienci ci dysponują większą gotówką. Tymczasem mobilność konsumentów posiadających smartfony czy korzystających z podobnych instrumentów zakupu niekoniecznie i nie zawsze to potwierdza. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
69--72
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Mobile Institute
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171536015