Warianty tytułu
Narzędzia
Języki publikacji
Abstrakty
W marketingu jeżeli nie ma planowania, kłopoty mogą się pojawiać jak grzyby po deszczu. Jednak nawet przygotowując konkretny roczny plan marketingowy, warto pamiętać o tym, aby do pomyślanych działań przypisywać nie tylko odpowiednie zasoby finansowe, ale również kadrowe, np. specjalistów, accountów, liderów projektów itd. Wprowadzenie nowych osób do zespołu nie następuje nagle. Jest to proces, który zająć może nawet parę miesięcy a nie zawsze jest czas na właściwą opiekę nad nowym pracownikiem. W tym przypadku pomocny jest zawsze kwartalny plan akcji marketingowych. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
35--36
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Keyk Project Marketing & Media
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171536401