Warianty tytułu
Zdaniem ekspertów
Języki publikacji
Abstrakty
Kopiowanie planu z roku poprzedniego na następny grozi powstaniem w oczach zarządu i działu marketingu wizji rynku, która znacząco różni się od rzeczywistego obrazu oczekiwań i przekonań klientów. Rolą komunikacji jest efektywne poinformowanie o produkcie i jego benefitach. Dopiero dalszym etapem jest lojalizacja. Klient, który polubi produkt na tyle, by stać się regularnym konsumentem, bez wątpienia zostanie też ambasadorem danej marki. Na temat różnorodnych metod marketingowej komunikacji z klientami i stosowanych strategii w artykule swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliło się trzynastu ekspertów (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
37--43
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- K2 Media
autor
- GoldenSubmarine
autor
- VML Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171537555