PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 10 Wiedza - Energia Działania | 45--46
Tytuł artykułu

Czy to wina wakacyjnego rozprężenia?

Warianty tytułu
Samouczek copywritera
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nawigowanie dla marketerów nie jest bynajmniej obietnicą rewolucji czy dużych zmian, a raczej sposobem, aby przetrwać w określonych warunkach i bezkolizyjnie dotrzeć do celu. Właściciele firm i menedżerowie nastawienie są na rozwiązywanie problemów a nie zamiatanie ich pod dywan. Zwłaszcza okres wakacyjny może być trudny dla firm. Zaprezentowane w artykule pojęcia, niekoniecznie będące panaceum na wszystkie bolączki, pokazują spektrum działań, które marketerzy mogliby podjąć, aby przeciwdziałać zastojowi w firmie. (abstrakt autora)
Rocznik
Strony
45--46
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agencja Widoczni
  • Agencja Bluerank
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171538599

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.