Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zaangażowany klient to klient zyskowny. Zaangażowani fani na Facebooku tworzą wartościową społeczność. Zaangażowany pracownik wykonuje swoje obowiązki z wielką jakością i oddaniem. Tylko jak wzbudzić zaangażowanie? Oznacza to przede wszystkim włożenie wysiłku w odbudowanie komunikacji. Ale już aktywizacja uśpionych klientów wymaga ustalenia powodu, w wyniku którego przestali się angażować. Informacje takie pozwalają na wyeliminowanie czynnika, który spowodował mur zarówno pomiędzy szefem a pracownikami, jak i firmą a klientami. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Momentum Way
autor
- Freebee
autor
autor
- Up&More
autor
- Up&More
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171539221