PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | z. 125 Rola i miejsce specjalności ekonomika i organizacja górnictwa w nauce i praktyce górniczej | 9--24
Tytuł artykułu

Działalność w obszarze naukowo badawczym i dydaktycznym katedry ekonomiki i zarządzania w przemyśle AGH

Warianty tytułu
Activities in the Scientific and Teaching Area of Department of Economics and Management in Industry of the AGH University of Science and Technology
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono ogólną charakterystykę działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej Wydziału Górnictwa i Geoinżynierii. Szczególną uwagę zwrócono na ofertę kształcenia, współpracę z innymi jednostkami, działalność kół naukowych oraz organizowane przez Wydział konferencje naukowe. W drugiej części artykułu opisano charakterystykę działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej Katedry Ekonomiki i Zarządzania w Przemyśle. Przytoczono najistotniejsze informacje i dane ilustrujące potencjał dydaktyczny Katedry, liczbę studentów rozpoczynających oraz kończących naukę na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Przeanalizowano również losy zawodowe absolwentów II stopnia omawianego kierunku. Opisano zasadnicze kierunki badań realizowane przez pracowników Katedry w ramach funkcjonującej struktury organizacyjnej. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents a general description of the scientific-research and didactic activity of the Faculty of Mining and Geoengineering. Particular attention was paid to the education offer, cooperation with other units, the activity of scientific groups and scientific conferences organized by the Faculty. The second part of the article describes the characteristics of the scientific-research and didactic activity of the Department of Economics and Management in Industry. The most important information and data illustrating the didactic potential of the Chair, the number of students starting and finishing education in the field of Management and Production Engineering were quoted. The professional life of graduates of the second level of the discussed subject was also analyzed. The main directions of research carried out by the employees of the Department as part of the organizational structure were described.(original abstract)
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • 1. Losy zawodowe absolwentów 2016 Wydział Górnictwa i Geoinżynierii Akademia Górniczo-Hutnicza in. St. Staszica w Krakowie - studia stacjonarne II stopnia. Kraków: Centrum Karier, Ośrodek Monitorowania Kadry Zawodowej, Akademia Górniczo-Hutnicza.
  • 2. Magda, R. (2007). 85 lat Katedry Ekonomiki i Zarządzania w Przemyśle w służbie polskiego górnictwa. Gospodarka Surowcami Mineralnymi, 23, 2.
  • 3. Magda, R. (2009). Katedra Ekonomiki i Zarządzania w Przemyśle AGH jako kontynuatorka procesu naukowo-badawczego i dydaktycznego z zakresu projektowania, ekonomiki i zarządzania w przemyśle. Przegląd Górniczy, 5-6.
  • 4. Magda, R., Snopkowski, R., Załucki. J. (2016). Wkład Katedry Ekonomiki i Zarządzania w Przemyśle do dydaktyki i badań naukowych w zakresie zarządzania i inżynierii produkcji w przemyśle wydobywczym. Przegląd Górniczy, 8.
  • 5. Magda, R., Załucki, J., Snopkowski, R. (2012). 90 lat Katedry Ekonomiki i Zarządzania w Przemyśle AGH w badaniach naukowych i kształceniu kadr. Przegląd Górniczy, 9.
  • 6. Materiały własne AGH, https://www.agh.edu.pl/ksztalcenie/oferta-ksztalcenia/, 05.04.2018.
  • 7. Materiały własne WGIG, http://www.wgig.agh.edu.pl/studia/kierunki-studiow/05.04.201.
  • 8. Wacławik, J. (2009). Kronika Wydziału Górniczego 1919-2009. Kraków: Wyd. AW-P "ART.-TEKST".
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171539409

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.