PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 10 | 78--80
Tytuł artykułu

Marketingowa telepatia przez dotyk

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ważnym aspektem prowadzenia marketingowych badań powinno być kontrolowanie wskaźników zmiennych - zarówno psychologicznych jak i fizjologicznych, ponieważ w zależności od sytuacji niektóre z tych czynników mogą wpływać mniej lub bardziej na podejmowanie przez respondentów decyzji. Generalnie nie jest tak, iż klienci kłamią. Czasami nie mówią całej prawdy o promocjach produktów, gdyż nie są jej świadomi. Badania GSR (Galvanic Skin Response) mogą skutecznie weryfikować te oceny i zachowania konsumentów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
78--80
Opis fizyczny
Twórcy
  • Manhattan Warsaw
  • Instytut Analizy Sensorycznej
  • Instytut Analizy Sensorycznej
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171539417

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.