PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 11 | 30
Tytuł artykułu

Marketing w cyfrowym środowisku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przejście marketingu w środowisko cyfrowe oznacza nie tylko możliwość korzystania z nowych kanałów dotarcia do odbiorców, ale też konieczność stosowania zupełnie nowych narzędzi do kreacji, uruchamiania, zarządzania, monitorowania i analizowania efektów kampanii. Wiele z tych narzędzi mogą obsługiwać sami marketerzy, jednak zdecydowanie lepiej pozostawić to specjalistom z reklamowych agencji. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
30
Opis fizyczny
Twórcy
  • MwP
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171540137

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.