PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 1 | 48--51
Tytuł artykułu

Czy feedback kosztuje? : Dialog z pracownikami i bieżąca informacja zwrotna sercem nowego systemu oceny w ING Banku Śląskim

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Markę ING Banku Śląskiego każdego dnia tworzy ponad 8 tys. osób pracujących w wielu lokalizacjach. ING nie zatrudnia wyłącznie finansistów. W nowoczesnej strukturze organizacyjnej banku jest miejsce dla reprezentantów różnych zawodów, dla pracowników mających wiele zainteresowań i nietuzinkowych pasji. Organizację wyróżnia niska fluktuacja pracowników i coroczne doskonałe wyniki badania ich satysfakcji z pracy. Kluczem jest spójność wartości firmy z celami biznesowymi oraz systemem oceny wyników osiąganych przez pracowników. Dlaczego zatem ING zdecydowało się na wprowadzenie nowego modelu tej oceny? (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
48--51
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171540279

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.