PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 11 | 38--40
Tytuł artykułu

Odpowiednie reklamy dla odpowiednich oczu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mamy dziś do czynienia z niespotykanym jeszcze kilka lat temu bogactwem danych behawioralnych. Generują je konsumenci podczas swojej podroży przez świat cyfrowy z użyciem smartfonu, społecznościowych mediów, aplikacji czy odwiedzanych domen internetowych. Ale też istniejących poza wirtualnym światem punktów sprzedaży i obsługi, które odwiedzają o wiele liczniej niż ich internetowe odpowiedniki. Jednak konsumenci pozostawiają za sobą ślad w postaci "cyfrowej mowy ciała", co powoduje irytację części z nich z powodu nachalnych reklam. Rozwiązanie klasy DMP (Data Management Platform) pozwala unikać takich sytuacji i personalizować przekazy. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
38--40
Opis fizyczny
Twórcy
  • Oracle Marketing Cloud
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171540589

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.