PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 131(1) | 203--209
Tytuł artykułu

Nowoczesne technologie i ich wpływ na działalność logistyczną w tworzeniu łańcucha wartości

Warianty tytułu
Modern Technologies and Their Impact on Logistic Activities in Creating the Value Chain
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ukazuje istotę zarządzania procesami logistycznymi, których prawidłowe funkcjonowanie stwarza możliwości do tworzenia przewagi konkurencyjnej. Przewaga ta może być osiągnięta wówczas, gdy koncepcja tworzenia łańcucha wartości produktu lub usługi jest budowana z perspektywy klienta. Autor pokazuje wdrożone rozwiązania na przykładzie narodowego operatora pocztowego.(abstrakt oryginalny)
EN
The article shows the essence of managing logistics processes whose proper functioning creates opportunities for creating a competitive advantage. This advantage can be achieved when the con-cept of creating a product or service value chain takes into account the customer's perspective. On the example of Polish Post(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
203--209
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
Bibliografia
  • Budziewicz-Guźlecka, A. (2010). Istota wykluczenia społecznego w społeczeństwie informacyjnym. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna, 17.
  • Budziewicz-Guźlecka, A. (2008). Rozwój usług e-government w Polsce[W:] Gołuchowski, A. Frączkiewicz- Wronka (red.), Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym, 7.
  • Brückner, A. (1998). Słownik etymologiczny języka polskiego. Warszawa: Wiedza Powszechna.
  • Bitkowska A., Wiess, E. (red.) (2015). Zarządzanie procesowe w organizacjach. Teoria i praktyka. Warszawa: Vizja Press.
  • Blaik, P., Matwiejczuk, R. (2008). Logistyczny łańcuch tworzenia wartości. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.
  • Drab-Kurowska, A. (2012). Social media marketingu w marketingu XXI wieku. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 26.
  • Drab-Kurowska, A. (2013). The role of social media in economy. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 105 (t. 2).
  • Gemius (2017). Raport E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska.
  • Porter, M.E. (2006). Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymanie lepszych wyników. Gliwice: MT Biznes.
  • Rudawska, A. (2016). Logistyka procesów produkcji. Warszawa: WKł.
  • Szymonik, A. (2013). Ekonomika transportu dla potrzeb logistyka. Warszawa: Difin.
  • intranet.poczta-polska.pl
  • www.envelo.pl (21.09.2017).
  • www.gemius.pl (21.09.2017).
  • www.log24.pl (21.09.2017).
  • www.mfiles.pl (21.09.2017).
  • www.poczta-polska.pl (21.09.2017).
  • www.scandinavian.com.pl (21.09.2017).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171540601

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.