PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 11 | 44--47
Tytuł artykułu

Cyfrowe inspiracje marketerów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Konsumenci dokonują zakupów od osób i firm podobnych do siebie. Kupują zatem produkty, usługi, czas, wiedzę a nawet towarzyskie rozmowy ze sprzedawcą na temat produktu. Dzięki bezpośrednim korzyściom takim jak szybkość, wygoda i cena, stosunek klientów do informatycznych technologii zmienił się w ciągu ostatnich kilkunastu lat w sposób diametralny. Generuje to potrzebę szukania wciąż nowych inspiracji w tym kierunku dla firm i marketerów. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
44--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171540613

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.