PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 11 | 48--50
Tytuł artykułu

Optymalizacja reklamy TV, personalizacja shoppingu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele marek wciąż korzysta i korzystać będzie z telewizji jako reklamowego medium. W formie krótkich, treściwych opisów w artykule ukazano przykładowe narzędzia z dwóch wybranych kategorii IT dla marketingu; video advertising, oraz optimization, personalization & testing. Głównym celem analiz pod tym względem była branża odzieżowa, podlegająca - zwłaszcza w e-commerce silnej personalizacji przekazu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171540739

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.