PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 11 | 51--52
Tytuł artykułu

Skąd się biorą innowacje?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ażeby marketing wprowadzał w firmie innowacje, muszą zostać spełnione następujące warunki: wolny czas, zasoby, bezpieczeństwo tworzenia projektów i ich realizacji, propagowanie kultury prób i testów w firmie. W uzyskaniu ich wszystkich pomaga zakup zdalnych zasobów Information Technology. Jednakże często brak zaufania menedżerów marketingu, finansów, sprzedaży czy logistyki do zewnętrznych dostawców IT wynika z braku wcześniejszego zaufania do własnego informatycznego oprzyrządowania. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
51--52
Opis fizyczny
Twórcy
  • Oracle Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171540749

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.