Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Viral Marketing in the Internet
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł opisuje zjawisko marketingu wirusowego w Internecie. Opisane zostały jego formy oraz kanały przekazu z uwzględnieniem mechanizmów stojących za samoczynnym rozpowszechnianiem się komunikatu reklamowego. Autor porusza również kwestię przygotowania virala jak i pomiaru efektów jego rozprzestrzenienia się. Artykuł wzbogaca studium przypadku kilku wybranych kampanii wirusowych w Internecie.(abstrakt oryginalny)
This paper presents the aspects of viral marketing in the Internet. Forms of virals and self-propagation have been discussed. Author also presents the background of viral preparation and methods of results measurement.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
151--157
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
- [1]Xavier Dreze, Francois - Xavier Hussherr "Internet advertising: Is anybody watching?" Journal of interactive marketing, volume 17 / number 4 / autumn 2003.
- [2]Jimmy Maymann, "The Social metropolis", GoViral 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171541003