PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 11 | 76--77
Tytuł artykułu

Ostoya: Dzikość wódki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Stworzenie i wypromowanie zupełnie nowej marki wódki, i to w segmencie super premium, to zadanie dość karkołomne. A bez ogromnych nakładów finansowych, dużej konsekwencji w działaniach, wyrazistości marki - niemal niewykonalne. Jednak takie wyzwanie w roku 2015 z sukcesem podjęła Wyborowa Pernod Ricard. Dodatkowo marka w swojej promocji odwołuje się do bogatych tradycji polskiego gorzelnictwa. Umiejętne pozycjonowanie produktu wzmocnione zostało tłem motywów bieszczadzkich, skąd pochodzi surowiec i komponenty tej nowej marki. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
76--77
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171541540

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.