PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | nr 4 | 14--18
Tytuł artykułu

Why should children's universities strive to strengthen the children's self-efficacy?

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The article aims to familiarize the reader with activities of the Children's University Foundation undertaken while participating in the international STEAM4U project. The project aimed at strengthening the children's self-efficacy, and thus promoting equality and diversity in science. Based on the source materials, the author also wants to draw attention to the problem of insufficient equality and diversity in the world of science, which was confirmed by the results of the project. The study presents selected data derived from investigating self-efficacy in children, carried out within the scope of the project. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bańka, A. (2016). Poczucie samoskuteczności. Konstrukcja i struktura czynnikowa Skali Poczucia Samoskuteczności w Karierze Międzynarodowej. Poznań-Warszawa: Stowarzyszenie Psychologia i Architektura.
  • Chmura-Rutkowska, I., Duda, M., Mazurek, M., Sołtysiak-Łuczak, A. (Eds.). (2015). Gender w podręcznikach. Projekt badawczy. Raport. Warszawa: Fundacja Feminoteka.
  • Główny Urząd Statystyczny. (2007). Kobiety w Polsce. Warszawa: Zakład Wydawnictw Statystycznych.
  • Główny Urząd Statystyczny. (2017). Szkoły wyższe i ich finanse w 2016 roku. Warszawa: Zakład Wydawnictw Statystycznych.
  • Kupisiewicz, Cz. (2012). Dydaktyka. Podręcznik akademicki. Impuls: Kraków.
  • Tylikowska, A. (2017). Szklany sufit wśród pracowników naukowych. Polityka, 1(3), 88-91. Retrieved from: https://www.polityka.pl/jamyoni/1693414,1,szklany-sufit-wsrod-pracownikow-naukowych.read
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171542588

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.