PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 2 | 46--50
Tytuł artykułu

Klient (wewnętrzny) nasz pan : dlaczego warto traktować pracowników tak samo jak klientów?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Choć pojęcie "klient wewnętrzny" wyrosło na solidnym gruncie zarządzania jakością procesów, wydaje się, że jego stosowanie ciągle wzbudza wątpliwości. Dla części przedsiębiorców porównywanie stosunków pracy do obsługi klienta to ryzykowne i niepotrzebne wzbudzanie postaw roszczeniowych wśród pracowników. Inni z kolei proponują budowanie partnerskich relacji z pracownikami posuniętych znacznie dalej. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
46--50
Opis fizyczny
Twórcy
  • Kontekst HR Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171542688

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.