PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 12 | 76--77
Tytuł artykułu

Sponsoring wymaga głowy!

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czym charakteryzują się najlepsze projekty sponsorskie? Nie wartością samego kontraktu i nie tytularnością. Do takiej współpracy należy podejść kompleksowo. Tylko wówczas wymierne efekty zobaczy zarówno sponsor, jak i sponsorowany. Przykładów ciekawych mariaży możemy szukać nie tylko za oceanem, ale i w kraju. Polski koncern paliwowy Orlen przez ostatnie lata zbudował silną pozycję lidera właśnie w sponsoringu. Kluczem do sukcesu było opracowanie szerokiego spektrum zagadnień dotyczących systemu sponsorowania. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
76--77
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171543834

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.