Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Marketing wyrósł z profesjonalizacji relacji między producentami i handlowcami oraz tendencji do ograniczenia marż pośredników. Pojęcie handlowca (w czasach PRL tzw. zaopatrzeniowca) jest tu kluczowe. Zarówno ktoś, kto z racji swej profesji sprzedaje, jak i ten kto kupuje, musi być zaangażowany w marketingowy sposób myślenia. Marketer nie może zaś uciec od mentalności handlowej, czyli kupieckiej. Firmy coraz częściej pragnęłyby same docierać do konsumenta, licząc na zredukowanie kosztów pośrednictwa. Jest to możliwe pod warunkiem, że oprócz dealerów firmy zatrudnią też specjalistów wspierających sprzedaż. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171543862