PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 58 | 4--19
Tytuł artykułu

Leaving the Browser Behind - Providing Mobile Access to An Existing Web Application Using the Example of An E-Learning Platform

Warianty tytułu
Porzucając przeglądarkę - dostęp mobilny do istniejącej aplikacji sieciowej na przykładzie platformy e-learningowej
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
This paper tries to address the concern, whether to develop a mobile web application or a standalone mobile application to provide mobile access to an existing e-learning platform. It discusses the advantages and disadvantages of both solutions for three major mobile platforms - Apple iOS, Google Android, and Microsoft Windows Phone 7. (original abstract)
Niniejszy artykuł podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy budować dedykowane aplikacje sieci web, czy też raczej samodzielne natywne aplikacje, celem umożliwienia dostępu do istniejącej platformy e-learningowej z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. W artykule rozważane są wady i zalety obu rozwiązań dla trzech popularnych środowisk mobilnych - Apple iOS, Google Android oraz Microsoft Windows Phone 7. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
58
Strony
4--19
Opis fizyczny
Twórcy
  • Institute of Mathematical Machines
  • Institute of Mathematical Machines
  • Institute of Mathematical Machines
Bibliografia
  • Apple Inc., Cocoa Fundamentals Guide, Apple Inc., Cupertino, 2010.
  • Apple Inc., iOS Application Programming Guide, Apple Inc., Cupertino, 2011.
  • Apple Inc., iOS Development Guide, Apple Inc., Cupertino, 2010.
  • Apple Inc., iOS Human Interface Guidelines, Apple Inc., Cupertino, 2011.
  • Cocoanetics, JSON versus PLIST, the Ultimate Showdown, 2011.
  • Cozza, R. et al., Competitive Landscape: Mobile Devices, Worldwide, 3Q10, Gartner Research, Stamford, 2010.
  • Google Inc., Activities, Google Inc., 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/topics/fundamentals/activities.html.)
  • Google Inc., Launcher Icons, Google Inc, 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/practices/ui_guidelines/icon_design_launcher.html.).
  • Google Inc., Targeting Screens from Web Apps, Google Inc., 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/webapps/targeting.html.).
  • Google Inc., Tasks and Back Stack, Google Inc., 2011. (available online at: http://developer.android.com/guide/topics/fundamentals/tasks-and-back-stack.html.).
  • Harris Interactive for EffectiveUI, Mobile Application Users Preferences, Harris Interactive, New York, 2010.
  • Koch P., Smartphone Browser Landscape, A List Apart, 2010.
  • Microsoft Corporation, Running your App in the Background (Tombstoning), Microsoft Corporation, 2011. (available online at: http://create.msdn.com/en-US/education/quickstarts/Running_your_App_in_the_Background_(Tombstoning).).
  • Microsoft Corporation, UI Design and Interaction Guide for Windows Phone 7, 2010.
  • Motiwalla, L.F., Mobile learning: A framework and evaluation, Computers & Education, Elsevier, 2007.
  • Norman N., Mobile Learning for the NHS: Research Report: Summary, Epic, Brighton, 2011.
  • Stead G., Moving mobile into the mainstream, Tribal Education: CTAD, 2005.
  • Woodill G., Cunningham-Reid, A., Mobile-learning: The Essential. Sunnyvale, Brandon Hall Research, 2008.
  • http://gs.statcounter.com/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171544679

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.