Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Statystycznie rzecz biorąc idealny FAQ (Frequently Answered Questions) zapewne istnieje, w praktyce jednak bardzo trudno go spotkać. Jednak i te dobre FAQ posiadały szereg uchybień. Na przykład nazbyt rozbudowane infolinie irytują klientów, zniechęcają do kontaktu z firmą, obniżają brand experience i otwierają pole manewru dla konkurencji. Z kolei pozytywnym przykładem FAQ jest odpowiedź na pytanie: gdzie możesz sprawdzić swój numer abonenta. Firma Netflix, internetowa wypożyczalnia, oferująca za zryczałtowaną opłatą wypożyczanie filmów i seriali poprzez media strumieniowe zamieściła na swojej stronie poradnik dla nowych klientów, który stanowi część contentu obsługi klienta. (abstrakt autora)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171544823