PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 3 (53) | 61--73
Tytuł artykułu

Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej

Warianty tytułu
Building Customer Loyalty on the Example of Companies from the Clothing Industry
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W obecnym otoczeniu coraz większe znaczenie odgrywa lojalność klienta. Na potrzeby artykułu przyjęto tezę, że lojalność klienta oparta jest przede wszystkim na korzyściach, jakie konsument może uzyskać z zawartej relacji między nim a przedsiębiorstwem z branży odzieżowej. W artykule przedstawiono istotę tworzenia i budowania lojalności klienta. Analizie i ocenie poddano wybrane elementy budowania lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej. We wnioskach zwrócono uwagę na ważność wybranych elementów budowania lojalności klienta na wybranym przykładzie. Zaproponowano również rekomendacje do realizacji w przyszłości. Jako metodę badawczą wykorzystano metodę ankietową.(abstrakt autora)
EN
In the current environment, customer loyalty plays an increasingly important role. For the purposes of the paper there is a thesis adopted that customer loyalty is based primarily on the benefits that the consumer can get from the relationship with clothing industry companies. The paper presents the essence of creating and building customer loyalty. The selected elements of building customer loyalty on the example of companies from the clothing industry were then analyzed and evaluated. In the summary, attention was paid to the importance of selected elements of building customer loyalty on a selected example. Suggestions for implementation in the future were proposed. The survey method was used as the research method.(author's abstract)(author's abstract)
Rocznik
Numer
Strony
61--73
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Lubelska
  • student Wydziału Zarządzania
Bibliografia
  • Biesok, G., Wyród-Wróbel, J. (2016). Modele satysfakcji klienta. Warszawa: Difin.
  • Cichosz, M. (2016). Lojalność klienta wobec firmy. Kolegia SGH. Pobrano z: http://kolegia. sgh.waw.pl/pl/KNoP/struktura/KL/publikacje/Documents/MCichosz_Lojalnosc_klienta _wobec_firmy.pdf (16.04.2018).
  • Paharia, R., Marczyk, M. (2014). Lojalność 3.0. Warszawa: MT Biznes.
  • Pazio, N.M. (2015). Marketing Q lojalności. Warszawa: Difin.
  • Rosa, G., Perenc, J. (red.). (2011). Zachowania nabywców. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.
  • Skowron, S., Skowron, Ł. (2012). Lojalność klienta a rozwój organizacji. Warszawa: Difin.
  • Szwajca, D. (2012). Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej. Gliwice: Wydawnictwo Politechniki Śląskiej.
  • Tesławski, M. (2012). Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem. Gliwice: Helion.
  • Urban, W., Siemieniako, D. (2008). Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171546199

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.