Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
"Co z tego, że deleguję zadania, skoro i tak ostatecznie muszę albo dokończyć, albo poprawić? I ja siedzę po godzinach, a moi pracownicy wychodzą z biura punkt piąta". Pełen żalu komentarz klientki sprawił, że rozmowa powędrowała w stronę egzekwowania zadań - jednego z trudniejszych i jednocześnie ważniejszych obowiązków menedżera. Uważasz, że skoro zadanie zostało przekazane pracownikowi do wykonania, to powinno zostać zrealizowane? Oczywiście, masz rację. Jednak rzeczywistość bardzo często wygląda inaczej. A zaprzeczanie faktom raczej się nie sprawdza... Dlatego tym razem proponuję przyjrzeć się - okiem coacha i menedżera - właśnie egzekwowaniu i rozliczaniu zadań. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171548265