PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 3 | 52--55
Tytuł artykułu

Typologia influencerów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marki szukają u influencerów tego samego czynnika, co w mediach: gotowego kapitału zaufania dla oferowanego produktu lub usługi. Myśląc o współpracy, trzeba zatem wybrać osobę, która najlepiej pasuje do marki pod względem ilościowym i jakościowym. Do wyboru odpowiednich influencerów jest szereg konfiguracji. Można tego dokonać stosując podział według preferowanych formatów contentu, według tematyki (dziedzin i branż) lub też według klasyfikacji stanowiącej domenę entuzjastów danej marki. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
52--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • PR MillerMedia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171549699

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.