PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 3 | 62--64
Tytuł artykułu

Konfliktowe reklamy. Content łagodzący

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklamy dość często irytują i są zbyt nachalne. Automatycznie więc wzrasta popularność blokerów, wpływa też równocześnie coraz więcej skarg do Komisji Etyki Reklamy. Ale już z contentem nie ma takich problemów. Okazuje się, iż jeżeli jest wola i chęć, nawet te kontrowersyjne, lub mówiąc wprost - niewłaściwe reklamy da się przełożyć na akceptowalny przez wszystkich content. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
62--64
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Best Brands PR
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171549953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.