PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1107 Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej | 200--205
Tytuł artykułu

Badania marketingowe we wprowadzaniu produktów na rynki europejskie

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Research in Product Introduction on European Markets
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono rolę badań marketingowych w procesie wprowadzania nowego produktu na rynki zagraniczne. (fragment tekstu)
EN
The product introduction and modification process is a crucial and inherent element of a company's activity. The level of difficulty is raised in the case of foreign markets. Except basic element we are forced to take into consideration many other factors which can influence the research process and further - product success. The aim of the consideration is to underline the elements which have to be additionally detailed through the analyses. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
  • Bernstein J., Macias D., Engineering New-Product Success. The New-Product Pricing Process at Emerson, "Industrial Marketing Management" 2002 nr 51-64.
  • Brethauer D., New Product Development and Delivery. Ensuring Successful Products through Integrated Process Management, Amacom 2002.
  • Cooper R.G., Kleinschmidt E., Edgett S.J., Stage-Gate Process for New Product Success, www.uk3.dk.
  • Cooper R.G., Winning at New Products. Accelerating the Process from Idea to Launch, Addison-Wesley Publishing Company 1996.
  • Garrett S.A., 11 Steps to Successful Market Planning, "Pharmaceutical Executive", czerwiec 2002.
  • Haffer M., Determinanty strategii nowego produktu polskich przedsiębiorstw, UMK, Toruń 1998.
  • Hollensen S., Globar Marketing. A Market-responsive Approach, Prentice Hall 1998.
  • Jasiński A.H., Innowacje techniczne a działalność marketingowa, PWE, Warszawa 1991.
  • Laszczka A. wywiad z prof. J. Jerschiną: Nauka dla biznesu. Taktyka poparzonych palców, "Wiadomości Gospodarcze", listopad/grudzień 2003.
  • Optimising Product Profitability through Effective Decision Support. A BetaSphere White Paper 2002, www.betasphere.com.
  • Rutkowski I., Kluczowe właściwości sprawności procesu rozwoju nowego produktu, "Marketing i Rynek", 2004 nr 7.
  • Ratajczyk P., Sojkin B., Determinanty strategii produktu na rynkach zagranicznych [w:] Euromarketing. Strategie przedsiębiorstw na rynku europejskim, red. J.W. Wiktor, AE, Kraków 2005.
  • Sheridan D., Improving Product Profitability in Three Easy Steps, www.sequentleaming.com.
  • Special Report-Market Research: So what 's the Big Idea?, "Marketing Week", 11 marca 2004.
  • Vitale R.P., Giglierano J.J., Business to Business Marketing. Analysis & Practice in a Dynamic Environment, Thomson Learning 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171550259

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.