Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Data Bases about Non-Governmental Organizations
Języki publikacji
Abstrakty
Celem pracy jest zaprezentowanie potencjalnych źródeł wtórnych informacji o tych organizacjach, których to informacji jakość i wiarygodność nie budzą zastrzeżeń, mogą więc być wykorzystywane w badaniach marketingowych firm i instytucji publicznych. (fragment tekstu)
The paper, published in Poland, presents the main sources of information concerning non-govemmental organizations which have the character of registers and data bases being worked out on the base of the results of quality research of NGOs sector. On account of their substantive range and reliability the presented sets of information can be used in marketing research carried out by business companies and non-profit organizations. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
568--574
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
- Badania marketingowe w Internecie, K. Karcz, A. Bajdak (red.), AE, Katowice 2005.
- Biała Księga Prawa dla organizacji pozarządowych, Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Warszawa 2002.
- Drucker P.F., Managing the Non-Profit Organization. Butterworth Heinemann, Oxford 1997.
- Gumkowska M., Herbst J., Podstawowe fakty o organizacjach pozarządowych. Raport z badania 2004, Stowarzyszenie Klon/Jawor, Warszawa 2005.
- Internet w marketingu, A. Bajdak (red.), PWE, Warszawa 2003.
- Iwankiewicz-Rak B., Marketing organizacji niedochodowych, [w:] Marketing usług, A. Styś (red.), PWE, Warszawa 2003.
- Jerzyk E., Leszczyński G., Mruk H., Kreatywność w biznesie, AE, Poznań 2004.
- Kotler Ph., Kotler o marketingu. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
- Nikodemska-Wołowik A.M., Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999.
- Ustawa z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym, tekst jedn. Dz.U. z 2001, nr 17, poz. 209, zm. Dz.U. z 2002 Nr 1, poz. 2, Dz. U. nr 113, poz. 984, Dz.U. z2003 nr49, poz. 408, nr 60, poz. 535, nr 96, poz. 874, nr 217, poz. 2125 oraz nr 229, poz. 2276.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171550723