PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 5 | 21--24
Tytuł artykułu

Debiut mediowy - co się liczy?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Debiut mediowy to gotowość marki, aby przemówić do odbiorcy niezależnie od tego, czy budżet kampanii w mediach jest za 100 tys. czy 10 mln zł. Znalezienie pomysłu na markę to często efekt wielomiesięcznych lub wieloletnich poszukiwań. Tak samo zresztą jak pomysłu na dobrą i efektywną komunikację z konsumentem. Przy mniejszych budżetach jednak należy być bardziej precyzyjnym w wydawaniu każdej złotówki i dopracować wszystkie szczegóły. Ale i tu kluczem do sukcesu także jest dobry pomysł. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
21--24
Opis fizyczny
Twórcy
  • PRO Media House
  • Grupa Express
autor
  • Bakalland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171552127

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.