Czasopismo
2006
|
nr 1118, t. 2 Agrobiznes 2006 : konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
|
165--171
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Customer Satisfaction Research - Factor Influencing Identification of Customer Satisfaction Attributes of Food Product
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł prezentuje na podstawie wyników badań własnych zagadnienie rozpoznania i oceny atrybutów satysfakcji klienta, które mogą wpływać na poziom satysfakcji z produktu spożywczego w badanych polskich przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. (fragment tekstu)
This paper presents the findings of the authors' studies, the identification of the issue and estimated customer satisfaction attributes which influence the level of customer satisfaction of food products in coming from Polish food industry enterprises. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
165--171
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
autor
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
- Baryło-Pikielna N., Zarys analizy sensorycznej żywności, WNT, Warszawa 1975.
- Derek A.R., Customer Satisfaction Research Management, ASQ Quality Press, Milwaukee 2004.
- Ewans J.K., Lindsay W.M., The Management and Control of Quality, West Publishing Co, Minneapolis, StPaul 1989.
- Zalewski R.I., Zarządzanie jakością w produkcji żywności, AE, Poznań 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171555951