PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 8 | 9--11
Tytuł artykułu

Kreatywność jak powietrze

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kreatywność dla marketera powinna być jak powietrze. Bez niej bowiem trudno stworzyć dobrą i pamiętaną przez lata reklamę czy kampanię. Łączenie rzeczy na pozór do siebie nie pasujących, jak np. auta i telewizora, wyznaczanie trendów, ale własnych w marketingu, sięganie po zasoby z innych dziedzin, wreszcie podejmowanie przedsięwzięć promocyjnych z pewną dozą ryzyka - to wszystko kreatywnie wpływa na postrzeganie marki lub firmy przez konsumenta. I może przyczynić się do ich sprzedażowego sukcesu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
9--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171556193

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.