Czasopismo
2006
|
nr 1118, t. 2 Agrobiznes 2006 : konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
|
564--569
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Factors Formative Competitiveness in the Polish Food Processing Industry
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie czynników wpływający na rozwój konkurencyjności polskiego przemysłu spożywczego. (fragment tekstu)
The author pays attention to actions that may constitute a good basis for the Polish food processing industry enterprises order to compete on the EU market. There is a need to maintain the high quality of a product, to use the professional marketing and in particular the strengthening of the brand and the improvement of distribution channels. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
564--569
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Rolnicza w Krakowie
Bibliografia
- Jak najpewniej dostarczyć produkt do klienta?, "Handel Wewnętrzny" 2003 nr 4, s. 15.
- Kłosiewicz-Górecka U., Wzmacnianie konkurencyjności polskich firm spożywczych, "Przemysł Spożywczy" 2003 nr 11, s. 31.
- Kłosiewicz-Górecka U., Konkurencyjność polskich firm spożywczych na rynku unijnym, "Przemysł Spożywczy" 2004 nr 4, s. 11.
- Słowińska B., Marki producenta i marki handlowe jako narzędzie konkurencji, IRWiK, Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171556227