PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | nr 1 (10) | 143--157
Tytuł artykułu

Metody coachingowe oraz mentoringowe wykorzystywane w systemowym podejściu do zarządzania zespołami sprzedaży

Warianty tytułu
Mentoring and Coaching Methods Used in the System Approach to Managing Sales Teams
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Metodami, jakie stosują organizacje w celu uzyskania przewagi kompetencyjnej nad konkurentami, są coaching oraz mentoring jako filary stosowane we współczesnej edukacji biznesu. Obszary sprzedaży należą do tych miejsc w organizacji, gdzie transfer wiedzy i umiejętności przy użyciu metod coachingowych i mentoringowych mogą doprowadzić firmę do ponadprzeciętnych rezultatów. Są one wszak znaczącym elementem kultury organizacyjnej.(abstrakt oryginalny)
EN
The methods used by organizations to gain competitive advantage over competitors are coaching and mentoring as the pillars used in modern business education. Sales areas belong to those places in the organization, the transfer of knowledge and skills using coaching and mentoring methods can lead the company to above average results. After all, there are a significant element of the organizational culture.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
143--157
Opis fizyczny
Twórcy
  • Radwells Institute
Bibliografia
  • Boehm, B. i Turner, R. (2009). Balancing Agility and Discipline. A guide for the Perpexled.
  • Czarniawska, B. (2013). Trochę inna teoria organizacji. Organizowanie jako konstrukcja sieci działań. Warszawa: Poltext.
  • Duhigg, Ch. (2013). Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i w biznesie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Geertz, C. (2005). Opis gęsty: w poszukiwaniu interpretatywnej teorii kultury. W: Interpretacja kultur. Wybrane eseje. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
  • Hochschild, R.A. (2009). Zarządzanie emocjami. Komercjalizacja ludzkich uczuć. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Kostera, M. (2003). Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • Kostera, M. (2011). Etnografia organizacji. Badania polskich firm i instytucji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
  • Kostera, M. (2007). Kultura w organizacji. Badania etnograficzne polskich firm. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
  • Kostera, M. (2010). Organizacje i archetypy. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
  • Leidner, R. (1993). Fast Food, Fast Talk. Service work and the routinization of everyday life. Berkeley, Los Angeles, London: University of California Press.
  • Martin, H. (1997). The Digital Estate: Strategies for Competing and Thriving in a Networked World. New York: MacGraw-Hill.
  • Morgan, G. (1983). Organizational symbolism. W: P.J. Frost i L.R. Pondy, Organizational Symbolism. Greenwich: CT, JAI Press Inc.
  • Radłowski, G. (2018). Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Warszawa: Wydawnictwo CeDeWu.
  • Radłowski, G. (2017). Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje. Warszawa: Poltext.
  • Stapley, L. (2013). Ukryta dynamika. Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
  • Stępniewski, J. (2001). Metody negocjacji. Przygotowanie - techniki - sytuacje. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej.
  • Sadowski, A. i Zajdel, M. (2009). Podejście systemowe w naukach o zarządzaniu. Studia Prawno-Ekonomiczne, LXXX: 271-278.
  • Sierotowicz, T. (2014). Wybrane problemy integracji kultury organizacyjnej i strategii przedsiębiorstwa wdrażającego rozwiązania ICT. W: M. Baran (red.), Poszukiwanie przewagi konkurencyjnej. Wybrane uwarunkowania. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
  • Sułkowski, Ł., Bednarek, M. i Parkes, A. (2016). Kulturowa zmienność systemów zarządzania. Warszawa: Difin.
  • Żak, R. (2016). Nie myśl, że NLP zniknie. Warszawa: MT Biznes.
  • Żak, R. (2015). Rozwój osobisty. Instrukcja i obsługa. Warszawa: MT Biznes.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171560459

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.