PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | nr 10 | 41--43
Tytuł artykułu

Urażony "senior" nie kupi twojej marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dynamika starzenia się społeczeństwa stwarza nowe wyzwania w efektywnej komunikacji i dotarciu do odbiorców z tej grupy wiekowej. Jaką strategię zatem mają przyjąć marki? Przede wszystkim trzeba lepiej poznać tę grupę konsumentów, która zupełnie odbiega od modelu stereotypowo przedstawionego w mediach seniora. Komunikacja z nimi absolutnie nie powinna być przypadkowa i ograniczona do Dnia Babci i Dziadka. Marki powinny zadbać lepiej, aby konsument w wieku 50+ był w marketingowej strategii uwzględniony w szerszej perspektywie. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
41--43
Opis fizyczny
Twórcy
  • Rolinger PR
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171560805

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.